lørdag den 31. januar 2015



2 kommentarer:

  1. Det er så fine billeder du laver. Købte et i sommers i Odense og er så glad for det.
    Er ret vild med det med luftballonen. Hvor kan det købes, str og hvad er prisen?
    Mvh Carina

    SvarSlet
  2. kære Carina
    Tak for din besked, hvor er det dejligt at høre at du er glad for billedet. Jeg er ked af jeg ikke har fået svaret dig noget før - den gode grund er den, at jeg har knoklet på en hel stak billeder, der er sendt afsted mod Odense idag - med et enkelt billede i blandt med luftballoner :)
    Billedet herover med luftballon er desværre solgt, det måler 70x100 og koster 4459kr. Du er også meget meget velkommen til at bestille et efter ønske - så laver jeg det i den størrelse og farve du kunne tænke. Du kan tjekke min hjemmeside ud: majarosevalbjoern.mono.com
    eller sende mig en mail. Ha en dejlig dag.
    Kh Maja

    SvarSlet